便益遅延型サービスの顧客満足形成モデルに関する考察 : 医療サービスをケースとして顧客満足形成モデルの発展の可能性について探る

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URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/27725
Title
便益遅延型サービスの顧客満足形成モデルに関する考察 : 医療サービスをケースとして顧客満足形成モデルの発展の可能性について探る
Title Alternative
Examining the Customer Satisfaction Model of the 'Benefit Delay' Service : Investigating the Possibility of the Development of the Customer Satisfaction Model by Using a Health Care Service as a Case
File
Description

論説 (Articles)

Author
著者 藤村 和宏
著者(ヨミ)
著者(別表記) Fujimura Kazuhiro
Publication Title
香川大学経済論叢
Volume
88
Issue
3
Start Page
243
End Page
265
Publisher
香川大学経済学会
Published Date
2015-12-01
ISSN
03893030
NCID
AN00038281
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
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