通常学級における発達障害が疑われる児童・生徒に対する教師の対処行動の検討

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28021
Title
通常学級における発達障害が疑われる児童・生徒に対する教師の対処行動の検討
Title Alternative
Teachers’ Coping Behaviors for the Pupils and Students Suspected of Developmental Disorders in the Regular Classroom
File
Author
著者 大沼 泰枝
著者(ヨミ) オオヌマ ヤスエ
著者(別表記) Onuma Yasue
著者 坂井 聡
著者(ヨミ) サカイ サトシ
著者(別表記) Sakai Satoshi
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
33
Start Page
71
End Page
80
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2016-09-30
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.