漢字の形態分析に弱さが見られる児童への漢字の個別指導―意識的に形態の細部へ注意を向ける課題を合わせた指導―

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28023
Title
漢字の形態分析に弱さが見られる児童への漢字の個別指導―意識的に形態の細部へ注意を向ける課題を合わせた指導―
Title Alternative
Individual Guidance of the Child Who Can See the Weakness in a Form Analysis of a Kanji
File
Author
著者 富永 大悟
著者(ヨミ) トミナガ ダイゴ
著者(別表記) Tominaga Daigo
著者 武藏 博文
著者(ヨミ) ムサシ ヒロフミ
著者(別表記) Musashi Hirofumi
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
33
Start Page
93
End Page
104
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2016-09-30
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.