国語科の書くことが困難な生徒へのシンキング・ツールによる支援の効果の検証

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28028
Title
国語科の書くことが困難な生徒へのシンキング・ツールによる支援の効果の検証
Title Alternative
Practical Study Support Using “Thinking Tools” for Students who have Difficulties in Learning“Writing” of Japanese Classes
File
Author
著者 川田 英之
著者(ヨミ) カワタ ヒデユキ
著者(別表記) Kawata Hideyuki
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
32
Start Page
1
End Page
14
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2016-03-31
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.