単元の再構成過程の評価による「反省的実践家」像の検討―中学校社会科政治学習を事例として―

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28040
Title
単元の再構成過程の評価による「反省的実践家」像の検討―中学校社会科政治学習を事例として―
Title Alternative
A Study of “Reflective Practitioner” by the Evaluation of the Process of Reconstructing the Unit : As a Case of the Political Learning in Social Studies in Junior High School
File
Author
著者 鈴木 正行
著者(ヨミ) スズキ マサユキ
著者(別表記) Suzuki Masayuki
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
31
Start Page
25
End Page
38
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2015-09-30
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.