特別支援学級に在籍する対象児童の主体的な取り組みを目指した読み書きの個別指導・支援

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28045
Title
特別支援学級に在籍する対象児童の主体的な取り組みを目指した読み書きの個別指導・支援
Title Alternative
Individual Guidance and Support of the Reading and Writing Aimed at Proactive Efforts of the Child to be Enrolled in Special Needs Class
File
Author
著者 横山 依子
著者(ヨミ) ヨコヤマ ヨリコ
著者(別表記) Yokoyama Yoriko
著者 武藏 博文
著者(ヨミ) ムサシ ヒロフミ
著者(別表記) Musashi Hirofumi
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
31
Start Page
81
End Page
94
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2015-09-30
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.