英語学習(書くこと)に困難を示し発達障害のある中学生2事例における学習支援―特別支援教室「すばる」における実践研究―

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28046
Title
英語学習(書くこと)に困難を示し発達障害のある中学生2事例における学習支援―特別支援教室「すばる」における実践研究―
Title Alternative
A Case Study of Intervention Method for English Spelling and Writing Difficulties in Two Japanese Junior High School Students with Developmental Disorders
File
Author
著者 井上 恵美
著者(ヨミ) イノウエ メグミ
著者(別表記) Inoue Megumi
著者 西田 智子
著者(ヨミ) ニシダ トモコ
著者(別表記) Nishida Tomoko
著者 中島 栄美子
著者(ヨミ) ナカジマ エミコ
著者(別表記) Nakajima Emiko
著者 惠羅 修吉
著者(ヨミ) エラ シュウキチ
著者(別表記) Era Shukichi
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
31
Start Page
95
End Page
105
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2015-09-30
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.