読み書きに困難を示す小学3年生児童への音読指導による支援の効果―特別支援教室「すばる」における実践研究―

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28062
Title
読み書きに困難を示す小学3年生児童への音読指導による支援の効果―特別支援教室「すばる」における実践研究―
Title Alternative
Effects of Educational Interventions for Improving Oral Reading Fluency: Case Study on a Third-grade Student with Reading and Writing Difficulties
File
Author
著者 坂本 和美
著者(ヨミ) サカモト カズミ
著者(別表記) Sakamoto Kazumi
著者 西田 智子
著者(ヨミ) ニシダ トモコ
著者(別表記) Nishida Tomoko
著者 田中 栄美子
著者(ヨミ) タナカ エミコ
著者(別表記) Tanaka Emiko
著者 惠羅 修吉
著者(ヨミ) エラ シュウキチ
著者(別表記) Era Shukichi
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
29
Start Page
29
End Page
38
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2014-09
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.