中学生における教師の自律性支援の認知が教科の学習内容に対する興味に及ぼす影響―学業的効力感と社会的効力感を介するプロセス―

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28073
Title
中学生における教師の自律性支援の認知が教科の学習内容に対する興味に及ぼす影響―学業的効力感と社会的効力感を介するプロセス―
Title Alternative
Perceived Teachers’ Autonomy Support and Junior High School Students’ Interest in Academic Task: A Process Mediated by Academic Self-efficacy and Social Self-efficacy
File
Author
著者 岡田 涼
著者(ヨミ) オカダ リョウ
著者(別表記) Okada Ryo
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
28
Start Page
15
End Page
22
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2014-03
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.