算数の学習(異分母分数の加減)に困難を示す児童に対する個別指導の事例研究―特別支援教室「すばる」における実践研究―

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28086
Title
算数の学習(異分母分数の加減)に困難を示す児童に対する個別指導の事例研究―特別支援教室「すばる」における実践研究―
Title Alternative
Teaching Difficulties in Elementary School: A Case Study in Teaching Children the Addition and Subtraction of A Different Denominator of Fractions in A One-on-one Teaching Environment
File
Author
著者 岡部 裕枝
著者(ヨミ) オカベ ヒロエ
著者(別表記) Okabe Hiroe
著者 西田 智子
著者(ヨミ) ニシダ トモコ
著者(別表記) Nishida Tomoko
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
27
Start Page
1
End Page
9
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2013-09
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.