国語科の読みの授業研究に「羅生門的アプローチ」を導入する効果の検証―学習者の対話に着目して―

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28097
Title
国語科の読みの授業研究に「羅生門的アプローチ」を導入する効果の検証―学習者の対話に着目して―
Title Alternative
The Study on Effectiveness of “Rashomon Approach” throught Study in “Reading” of Japanease Classes : Attention to Dialogue Based Learning
File
Author
著者 川田 英之
著者(ヨミ) カワタ ヒデユキ
著者(別表記) Kawata Hideyuki
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
26
Start Page
1
End Page
14
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2013-03
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.