教育実践力のある教員養成カリキュラムの構築に関する研究―教員の職能発達の質的分析から―

( 最大 2000 件 )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28105
タイトル
教育実践力のある教員養成カリキュラムの構築に関する研究―教員の職能発達の質的分析から―
タイトル(別表記)
A Study on Curriculum Design for Training Teachers with Practical Teaching Skills : A Qualitative Analysis of the Way Teachers Develop their Ability to Teach
ファイル
著者
著者 山下 真弓
著者(ヨミ) ヤマシタ マユミ
著者(別表記) Yamashita Mayumi
掲載誌
香川大学教育実践総合研究
26
開始ページ
95
終了ページ
108
出版者
香川大学教育学部
出版者(別表記)
Faculty of Education, Kagawa University
出版年月日
2013-03
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
資料タイプ
紀要論文
言語
日本語
出版社版
区分
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.