知的障害のある生徒における受容言語能力と表出言語能力の関連―語彙レベルにおける予備的研究―

( 最大 2000 件 )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28134
タイトル
知的障害のある生徒における受容言語能力と表出言語能力の関連―語彙レベルにおける予備的研究―
タイトル(別表記)
Relationships between Receptive Language Ability and Expressive Language Ability in Students with Intellectual Disability : Preliminary Study on Lexical Level
ファイル
著者
著者 惠羅 修吉
著者(ヨミ) エラ シュウキチ
著者(別表記) Era Shukichi
著者 伊賀 友里奈
著者(ヨミ) イガ ユリナ
著者(別表記) Iga Yurina
著者 泉保 由布子
著者(ヨミ) センボ ユウコ
著者(別表記) Senbo Yuuko
著者 香川大学教育学部附属特別支援学校
著者(ヨミ) カガワダイガクキョウイクガクブフゾクトクベツシエンガッコウ
著者(別表記) Affiliated School for Special Needs’ Students in Kagawa University
掲載誌
香川大学教育実践総合研究
24
開始ページ
111
終了ページ
118
出版者
香川大学教育学部
出版者(別表記)
Faculty of Education, Kagawa University
出版年月日
2012-03
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
資料タイプ
紀要論文
言語
日本語
出版社版
区分
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.