発達障害児童を対象としたソーシャルスキル・トレーニングの効果―感情のコントロールを中心としたソーシャルスキルの獲得をめざして―

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28189
Title
発達障害児童を対象としたソーシャルスキル・トレーニングの効果―感情のコントロールを中心としたソーシャルスキルの獲得をめざして―
Title Alternative
Effect of Social Skill Training for Children with Developmental Disorders : For the Acquisition of the Control of Emotions
File
Author
著者 武藏 博文
著者(ヨミ) ムサシ ヒロフミ
著者(別表記) Musashi Hirofumi
著者 松本 奈緒美
著者(ヨミ) マツモト ナオミ
著者(別表記) Matsumoto Naomi
著者 山本 かおり
著者(ヨミ) ヤマモト カオリ
著者(別表記) Yamamoto Kaori
著者 水内 豊和
著者(ヨミ) ミズウチ トヨカズ
著者(別表記) Mizuuchi Toyokazu
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Volume
20
Start Page
71
End Page
84
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2010-03
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.