読みづらい書字を呈する小学6年生の児童に対する書字指導と視空間ワーキングメモリトレーニングを組み合わせた個別指導

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28268
Title
読みづらい書字を呈する小学6年生の児童に対する書字指導と視空間ワーキングメモリトレーニングを組み合わせた個別指導
Title Alternative
Contribution of writing instruction and visuo-spatial working memory training for a sixth-grade child with illegible handwriting.
File
Author
著者 富永 大悟
著者(ヨミ) トミナガ ダイゴ
著者(別表記) Tominaga Daigo
著者 中島 栄美子
著者(ヨミ) ナカジマ エミコ
著者(別表記) Nakajima Emiko
著者 惠羅 修吉
著者(ヨミ) エラ シュウキチ
著者(別表記) Era Shukichi
Publication Title
香川大学教育学部研究報告第Ⅰ部
Volume
144
Start Page
15
End Page
26
Publisher
香川大学教育学部
Published Date
2015-09-30
ISSN
04549309
NCID
AN00038237
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.