所与の課題を解決し,そこから探究・発展させる図形学習-レポート学習の活用を通して-

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28365
Title
所与の課題を解決し,そこから探究・発展させる図形学習-レポート学習の活用を通して-
Title Alternative
Geometric learning that students solve given problems, and, explore and develop their ideas through utilizing it- by using “ report learning ”-
File
Author
著者 風間 喜美江
著者(ヨミ) カザマ キミエ
著者(別表記) KAZAMA Kimie
著者 杉本 紘野
著者(ヨミ) スギモト ヒロノ
著者(別表記) SUGIMOTO Hirono
Publication Title
香川大学教育学部研究報告第Ⅱ部
Volume
64
Issue
2
Start Page
61
End Page
77
Publisher
香川大学教育学部
Published Date
2014-09-30
ISSN
03893057
NCID
AN00038226
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.