知的障害特別支援学校小学部における仲間相互交渉を促進させるための指導方法の検討―発表する児童の発表行動への介入が聞き手の児童へ及ぼす効果―

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28506
Title
知的障害特別支援学校小学部における仲間相互交渉を促進させるための指導方法の検討―発表する児童の発表行動への介入が聞き手の児童へ及ぼす効果―
Title Alternative
Consideration of Teaching Method to promote Interaction between Children in Elementary School Course of Special School for Intellectual Disabilities
File
Author
著者 滝澤 健
著者(ヨミ) タキザワ ケン
著者(別表記) Ken Takizawa
著者 武藏 博文
著者(ヨミ) ムサシ ヒロフミ
著者(別表記) Hirofumi Musashi
Publication Title
香川大学教育実践総合研究
Publication Title Alternative
Bulletin of Educational Research and Teacher Development of Kagawa University
Volume
37
Start Page
57
End Page
67
Publisher
香川大学教育学部
Publisher Aalternative
Faculty of Education, Kagawa University
Published Date
2018-09-30
ISSN
1345708X
NCID
AA1147009X
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.