生徒指導上の児童理解の視点による支援を要する児童の行動認識の現状と課題―発達障害等のある児童、保護者、担任の行動認識の違いより―

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/28547
Title
生徒指導上の児童理解の視点による支援を要する児童の行動認識の現状と課題―発達障害等のある児童、保護者、担任の行動認識の違いより―
Title Alternative
Current Situation and Problems of Behavior Recognition of Children Who Need Support -From the Viewpoint of Understanding Children on Student Guidance-
File
Author
著者 山本 木ノ実
著者(ヨミ) ヤマモト コノミ
著者(別表記)
著者 植田 和也
著者(ヨミ)
著者(別表記)
著者 小方 朋子
著者(ヨミ) オガタ トモコ
著者(別表記)
Publication Title
香川大学教育学部研究報告第Ⅰ部
Publication Title Alternative
Memoirs of the Faculty of Education, Kagawa University. Part Ⅰ
Volume
150
Start Page
83
End Page
94
Publisher
香川大学教育学部
Published Date
2018-09-30
ISSN
04549309
NCID
AN00038237
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.