小売業におけるマルチメディア・マーケティングとマネージメントの展開方法--デジタル時代を迎えた小売業のマルチメディアへの戦略的対応--

( Max 2000 Items )
URI http://shark.lib.kagawa-u.ac.jp/kuir/metadata/5571
Title
小売業におけるマルチメディア・マーケティングとマネージメントの展開方法--デジタル時代を迎えた小売業のマルチメディアへの戦略的対応--
Title Alternative
The methodology of multimedia marketing and management for the retail industry--The multimedia strategy for the advanced retail trading in the digital age--
File
Author
著者 原田 保
著者(ヨミ) ハラダ タモツ
著者(別表記) Harada Tamotsu
著者 成田 顕彦
著者(ヨミ) ナリタ アキヒコ
著者(別表記) Narita Akihiko
Publication Title
香川大学経済論叢
Volume
70
Issue
3
Start Page
65
End Page
100
Publisher
香川大学経済研究所
Published Date
199712
ISSN
0389-3030
NCID
AN00038281
Resource Type
Departmental Bulletin Paper
Language
jpn
Text Version
publisher
Set
香川大学
Copyright (C) 2009 Kagawa University All rights reserved.